Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
“Я бачу проблему – це означає, що я маю нею зайнятися”

З візитом у Грузії побували мобілізаторки громад та представники груп самодопомоги з Донецької та Луганської областей.

Донецьку область представила Лілія Золкіна – начальник управління у справах сім’ї та молоді Донецької ОДА та сім представників груп самодопомоги об’єднаних територіальних громад Лиманської та Миколаївської, міст Вугледару, Маріуполя, Бахмуту.

Організатором цієї зустрічі виступив Жіночий інформаційний центр (Women’s Information Center) та Фонд Тасо (Taso Foundation).

Саме ці організації у партнерстві з UN Women протягом 2010-2016 років реалізовували у Грузії проект з мобілізації громад, який мав на меті допомогти жінкам у провінціях.

Зараз аналогічний компонент реалізовує Український жіночий фонд за підтримки UN Women в рамках проекту Програми розвитку ООН та ООН Жінки за підтримки Європейського Союзу.

Ніно Модебадзе з Жіночого інформаційного центру (WIC) розповіла про проекти, які реалізовувала організація протягом останніх 3-х років, роблячи наголос на успішних практиках і підходах.


Директорка WIC Олєна Русіцка наголосила, що важливим аспектом є небайдужість, оскільки сама таке ставлення дозволяє постійно слідкувати за ситуацією і змінювати її на краще. Одним з прикладів Олена навела ситуацію, коли до них в організацію свого часу звернулась дівчина, яка потерпала від домашнього насильства і потребувала консультації. Враховуючи, що в Грузії функціонує державна “гаряча лінія”, вони перенаправили дівчину туди і попросили потім ще раз перетелефонувати в центр, щоб повідомити чи допомогли їй. Коли дівчина не подзвонила, вони самі її набрали на мобільний і дізналися, що та не змогла їм ще раз зателефонувати, оскільки дзвінки на лінію не були безкоштовними і у неї під час розмови просто закінчилися гроші на рахунку. Після цього Жіночий інформаційний центр підняв це питання на рівні суспільства і уряд Грузії вніс зміни до порядку обслуговування лінії – дзвінки на неї безкоштовні з будь-якого куточку світу. Цей приклад надзвичайно вразив українських представниць, оскільки показав, що надважливі зміни можна робити навіть не маючи грошей – достатньо було допомогти владі ідентифікувати проблему і та сама її вирішила.


У Фонді Тасо Марина Табукашвілі спочатку провела опитування того, як просувається робота в громадах Донеччини і Луганщини, оскільки вона разом з колегами з WIC нещодавно проводили в Україні тренінг, після якого всі складали плани.