Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
PR-менеджмент в управлінні соцгуртожитком для дітей-сиріт

Із засобами масової інформації всі ми стикаємось у своєму повсякденному житті, професійній діяльності. Преса (газети, журнали, книги), радіо, телебачення, інтернет, рекламні щити та панелі тощо мають великий вплив на суспільство і владу, надають необхідну інформацію, формують певний світогляд, дозволяють  спілкуватись між собою різним групам людей, залучаючи різноманітних фахівців і переслідуючи різні цілі. Не дарма пресу називають четвертою владою. Медіа відіграють роль посередника між владою, організаціями, закладами і  суспільством, окремими громадянами, людиною, здійснюючи комунікацію між ними. Суспільство має право знати чим, яким  чином і у якій формі реалізовують свої функції  структури.

Соцгуртожиток для дітей-сиріт приділяє багато уваги PR-менеджменту, комунікації із соціумом і систематично  інформує про свою діяльність, співпрацюючи з міськими та регіональними ЗМІ, у тому числі друкованими та  інтернет-ресурсами, регіональним телебаченням. У минулому році в місцевих газетах було надруковано 3 статті, на регіональному каналі ДоТБ вийшов сюжет, присвячений проблемам сирітства з нагоди Всесвітнього дня сиріт, на міському інформаційному сайті опубліковано 12 новин щодо життєдіяльності соцгуртожитку, 29 - на сайті управління у справах сім’ї та молоді ОДА.  Цьогорічна співпраця зі ЗМІ не менш плідна: на сайті управління у справах сім’ї та молоді викладено 11 дописів, на міському сайті – 3, у інших інтернет виданнях – 3.

Але соцгуртожиток працює не тільки в інформаційній площині. Завдяки співпраці з журналістами соцгуртожитку вдалось втілити мрію однієї клієнтки, яка є дитиною-сиротою: возз’єднати її з немовлям, яке знаходилось у будинку дитини, знайти для них відповідний заклад, який би відповідав їх потребам.

Не дивно, що мас-медіа приділяє увагу дітям-сиротам, бо її увага є лакмусовим папером суспільства на готовність сприйняття у соціумі цієї категорії громадян. А спілкування,  особисто з сиротами, які потребують такої уваги, навіть прагнуть її - це те спілкування, яке має позитивний вплив на них.

До соцгуртожитку звернулась журналістка відомого в Україні видання, визнане лауреатом премії імені Герда Буцеріуса «Вільна преса Східної Європи-2012», «Український тиждень» (www.tyzhden.ua), де працюють такі видатні та пізнавані журналісти як Юрій Макаров - журналіст, телеведучий, документаліст, письменник, Сергій Грабовський - політичний аналітик, публіцист, журналіст, колумніст, політолог та інші.

Журналіст фахово організувала співрозмову з сиротами, які захотіли донести світу свої роздуми, переживання, мрії та сподівання, які вони плекають на майбутнє і поширила допис про них на всю Україну  (про дітей тут http://tyzhden.ua/Society/214575).