27 березня 2020 року на базі Донецького обласного дитячо-молодіжного центру з метою ефективної координації дій волонтерів та ініціативних волонтерських груп розпочав роботу тимчасовий обласний координаційний центр волонтерів.
Звернення громадян За період з 03.04.2020 по 09.04.2020 координаційним центром прийнято та опрацьовано 203 звернення від громадян з Краматорська та прилеглих селищ, Костянтинівки, Маріуполя, Ясинуватського та Мар`їнського районів, Красногорівки. 22 звернення стосувалися доставки ліків, продуктів харчування та засобів індивідуального захисту, а також допомоги в оплаті комунальних послуг, 181 звернення щодо надання інформаційних послуг мешканцям області. Усі звернення були у найкоротший термін виконані місцевими волонтерами та координаторами тимчасового обласного координаційного центру волонтерів.
Звернення інститутів громадянського суспільства та державних установ За період з 03.04.2020 по 09.04.2020 центром було прийнято:
- 1 заявку від відділу охорони здоров`я Краматорської міської ради щодо забезпечення трансферу хворого для сеансу гемодіалізу;
- 1 заявку від департаменту освіти і науки облдержадміністрації щодо надання контактів волонтерів для пошиву захисних масок та костюмів у Краматорську, Бахмуті, Костянтинівці та Покровську;
- 1 заявку від громадської організації «Пліч о пліч» (м. Бахмут ) про надання інформації про наявність волонтерських об`єднань у Бахмуті та Бахмутськом районі;
- 1 заявку від громадської організації «Асоціація молоді НКМЗ» (м. Краматорськ) про надання інформації щодо соціальних служб у м. Краматорськ.
Окрім того за цей період було прийнято 3 заявки щодо внесення даних у загальну базу волонтерів. Тимчасовий обласний координаційний центр волонтерів тісно співпрацює з обласним інформаційним ценром «COVID-19» (гаряча лінія) щодо обміну інформацією.
Запити від засобів масової інформації Отримано 1 запит про надання інформації про роботу тимчасового обласного координаційного центру волонтерів у Донецькій області від газети «Восточний проєкт» (м. Краматорськ). У відповідь на запит була надано вичерпну інформацію про мету створення центру та роз’яснення щодо роботи з волонтерами та волонтерськими групами.
Інформаційно-просвітницька робота
У період з 03.04.2020 по 09.04.2020 волонтерами через соціальні мережі проводилась інформаційна кампанія, було продовжено роботу щодо виготовлення та розповсюдження друкованих матеріалів з інформацією про роботу координаційного центру та номерами гарячих ліній.
Психологічні консультації
Здійснюється індивідуальне психологічне консультування в онлайн та телефонному режимі. За період з 03.04.2020 по 09.04.2020 надано 47 консультацій для підлітків, молоді та батьків. Тематика консультацій: управління гнівом (4 консультації), спілкування без конфліктів (2 консультації), проблеми спілкування з батьками (2 консультації), перша психологічна допомога у тривожному стані (12 консультацій), вплив зайнятості на зниження рівня тривоги й емоційного стану (6 консультацій), перебування в соцмережах під час карантину: фейки та перевірка фактів (2 консультації), яким чином поліпшити соціальну ізоляцію (4 консультації), як важливо навчитися опановувати себе та керувати своїми емоціями (8 консультацій), як не піддатися загальній паніці (2 консультації), поради щодо зберігання спокою (1 консультація), які поради давати батькам і дітям під час карантину (1 консультація), яким чином цікаво організувати спільне дозвілля (1 консультація), як розмовляти з дітьми про коронавірус (1 консультація), рекомендації щодо профілактики комп’ютерної залежності (1 консультація).
Практичний психолог з 20.03.2020 постійно супроводжує у телефонному режимі двох підлітків 16 та 17 років щодо психологічної підтримки та стабілізації емоційного стану.
|