Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
UPSHIFT Україна завершила п’ятий конкурс, спрямований на підтримку молодіжних ініціатив

Програма UPSHIFT Україна завершила п’яту хвилю. За її результатами п'ять команд отримали фінансування від ЮНІСЕФ та ЄС на втілення своїх проєктів. Це був останній відбір у цьому навчальному році. Він був присвячений темі медіаграмотності.

 

В проєкті взяли учать 41 школярів та студентів від 14 до 21 року. Переможцями стали команди, які мають на меті створити центр планування сім'ї та освіти на тему засобів контрацепції, бота з кібербезпеки, інтернет-гру та квест з викриття фейків, настільну гру, яка розповість про користь вакцинації.

 

Школярі з проєкту «Анті-фейк» хочуть покращити рівень обізнаності у сфері медіа шляхом створення додатку-симулятора. Завдяки йому гравці зможуть навчитися відрізняти фейкові новини від реальних. Студенти медичного коледжу планують відкрити центр з планування сім’ї, в якому будуть проводити тренінги та заходи у галузі сексуальної освіти та контрацепції. А їх колеги вирішили створити настільну гру для школярів задля підвищення обізнаності з питань вакцинації.

 

Команда квест-кімнати "Veritas Formula" відкриє простір, в якому будуть проходити інформаційні квести для молоді з різних навчальних закладів. А курсанти юридичного інституту планують створити бота, до якого можна буде звернутися за інформаційною підтримкою. Він буде звязаний із кіберполіцією та покликаний контролювати злочинні дії в соціальних мережах.

 

Програма UPSHIFT залучає молодь до процесу прийняття рішень, які впливають на життя у їх громадах. Вона допомагає визначити проблему і дає навички та ресурси, щоб пропонувати ідеї для її вирішення. У програмі беруть участь команди молоді, які проходять тренінги із планування, командної роботи та розвитку підприємницьких навичок, а також отримують гранти на реалізацію своїх ідей та тривалу підтримку від наставників.