Програма UPSHIFT Україна завершила п’яту хвилю. За її результатами п'ять команд отримали фінансування від ЮНІСЕФ та ЄС на втілення своїх проєктів. Це був останній відбір у цьому навчальному році. Він був присвячений темі медіаграмотності.
В проєкті взяли учать 41 школярів та студентів від 14 до 21 року. Переможцями стали команди, які мають на меті створити центр планування сім'ї та освіти на тему засобів контрацепції, бота з кібербезпеки, інтернет-гру та квест з викриття фейків, настільну гру, яка розповість про користь вакцинації.
Школярі з проєкту «Анті-фейк» хочуть покращити рівень обізнаності у сфері медіа шляхом створення додатку-симулятора. Завдяки йому гравці зможуть навчитися відрізняти фейкові новини від реальних. Студенти медичного коледжу планують відкрити центр з планування сім’ї, в якому будуть проводити тренінги та заходи у галузі сексуальної освіти та контрацепції. А їх колеги вирішили створити настільну гру для школярів задля підвищення обізнаності з питань вакцинації.
Команда квест-кімнати "Veritas Formula" відкриє простір, в якому будуть проходити інформаційні квести для молоді з різних навчальних закладів. А курсанти юридичного інституту планують створити бота, до якого можна буде звернутися за інформаційною підтримкою. Він буде зв’язаний із кіберполіцією та покликаний контролювати злочинні дії в соціальних мережах.
Програма UPSHIFT залучає молодь до процесу прийняття рішень, які впливають на життя у їх громадах. Вона допомагає визначити проблему і дає навички та ресурси, щоб пропонувати ідеї для її вирішення. У програмі беруть участь команди молоді, які проходять тренінги із планування, командної роботи та розвитку підприємницьких навичок, а також отримують гранти на реалізацію своїх ідей та тривалу підтримку від наставників.
|