Донецький обласний дитячо-молодіжний центр, за підтримки управління сім’ї, молоді та масових заходів національно – патріотичного виховання облдержадміністрації, 7 липня зробив on-line конференцію «Ресурсне забезпечення молодіжних центрів».
Учасники дізнавалися, що таке:
- фінансова стратегія молодіжного центру та як її зробити;
- фандрейзинг: чим ми цікаві бізнесу і як залучитися підтримкою приватного сектору;
- краундфандинг: як залучати кошти від громади та наших бенефіціарів. 10 простих лайфхаків;
- які платні послуги може надавати комунальний та громадський центр.
Під час роботи у групах молодіжні працівники мали змогу проявити креативний підхід для розвитку ресурсів своїх центрів. Говорили про cash flow молодіжного центру, різницю між спонсором і благодійником та власне як можна "продати" свій центр 50 різними способами!
Бажаємо успіху в розвитку своїх центрів! І пам’ятайте – надання платних послуг це не тільки один з інструментів залучення молоді, а і ефективний засіб профорієнтаційної роботи.
|