Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
В Одесі пройшов курс з підготовки спеціалістів для розбудови муніципальної системи запобігання і протидії домашньому насильству

У місті Одеса пройшов другий модуль навчального курсу, мета якого, підготовка експертів/-ок – консультантів/-ок для розбудови муніципальної системи запобігання і протидії домашньому насильству. Курс пройшов у рамках партнерства Фонду народонаселення ООН в України та 15-ти міст, що були відібрані для підтримки на 2020-2021 роки за проєктом «Міста, вільні від домашнього насильства» та передбачає появу в українських муніципалітетах ґрунтовно обізнаних аспектах розбудови муніципальної системи запобігання і протидії домашньому насильству фахівців.

 

Міста-партнери проєкту - Краматорськ, Костянтинівка, Покровськ Донецької області делегували для участі в курсі по три учасники, серед яких, представники/-ці уповноважених органів міських рад, спеціалізованих служб надання допомоги постраждалим та провідних профільних місцевих громадських організацій. Це дало змогу побудувати протягом навчання конструктивний діалог між учасниками, провести якісні дискусії, обмінятись досвідом та почати формувати мережу експертів/-ок - консультантів/-ок для розбудови муніципальної системи запобігання і протидії домашньому насильству. Окрім вивчення основних теоретичних понять та аналізу проблеми домашнього насильства, а також його впливу на добробут громади, учасники курсу ознайомились з специфікою муніципальної системи запобігання та протидії домашньому насильству, а також міжнародними підходами до даної проблематики.

 

Майбутні експерти та експертки ознайомились з Одеським досвідом розбудови системи координації та взаємодії. Зустрілись з представниками/-цями Одеської міської ради та Одеського міськвиконкому, а також відвідали спеціалізовані заклади, які надають допомогу постраждалим від домашнього насильства. Учасники курсу мали змогу безпосередньо поспілкуватися з працівниками установ та з’ясувати ряд практичних аспектів діяльності закладів.