Фонд «Регіональний центр економічних досліджень та підтримки бізнесу» оголошує V етап конкурсу на розробку в 2021 р. SECAP серед малих та середніх громад України.
Хто може взяти участь:
Органи місцевого самоврядування – об'єднані територіальні громади України, які приєдналися, або мають бажання приєднатися до Європейської ініціативи «Угода мерів» (Covenant of Mayors), ініційованої Європейською Комісією 15.01.2009, з метою забезпечення реалізації політики сталого енергетичного розвитку та зменшення викидів парникових газів на території громади не менше ніж на 30% до 2030 року.
Вимоги до учасників конкурсу:
- громада з фактичною кількістю населення не більше 150 тис. жителів, яка приєдналася, або планує приєднатися до Меморандуму про співпрацю в інноваційній та науково-виробничій сфері;
- можливість надання не менше 50% від вартості проведення інвестиційних розрахунків SECAP в межах концепції залучення нових технологій, ефективного та ощадливого використання енергетичних ресурсів, надання якісних енергетичних послуг, підвищення енергетичної безпеки, захисту довкілля, тощо.
Кінцевий термін подачі заявок: 31 березня 2021 р. до 17 год. 00 хв.
Пріоритет буде надаватися новоствореним громадам, які мають готовність до просування партнерських проектів сталого розвитку в галузі:
- енергобезпеки та диверсифікації джерел енергії, зменшення витрат енергоносіїв;
- збереження довкілля, благоустрою територій;
- організації партнерства «громада-бізнес-влада»;
- стратегічного планування, комплексної оцінки середовища, адаптації та пом'якшення наслідків зміни клімату;
- формування енергетичного бюджету громади;
- впровадження комплексних заходів скорочення витрат бюджету.
Роботи по написанню SECAP виконуватимуть експерти – учасники проекту «Організація співпраці малих міст України, громадянського суспільства та експертного середовища у питаннях енергобезпеки».
Переможцям конкурсу будуть надані консультації та допомога в підготовці заявок на фінансування заходів, які увійдуть до розробленого SECAP.
Учасник конкурсу надає:
- заповнену аплікаційну форму (формат Word) та її сканкопію з підписом Голови громади та печаткою (формат PDF);
- лист на офіційному бланку з підтвердженням готовності профінансувати не менше 50% від вартості проведення інвестиційних розрахунків SECAP;
- заповнену «Анкету для визначення рейтингу громади».
Всі матеріали просимо надсилати на е-пошту Фонду:
Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
Замовити необхідні документи можна за тією ж адресою. |