Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Конкурс на розробку Планів Дій Сталого Енергетичного Розвитку та Клімату (SECAP) до 2030 року

Фонд «Регіональний центр економічних досліджень та підтримки бізнесу» оголошує V етап конкурсу на розробку в 2021 р. SECAP серед малих та середніх громад України.

 

Хто може взяти участь:

Органи місцевого самоврядування – об'єднані територіальні громади України, які приєдналися, або мають бажання приєднатися до Європейської ініціативи «Угода мерів» (Covenant of Mayors), ініційованої Європейською Комісією 15.01.2009, з метою забезпечення реалізації політики сталого енергетичного розвитку та зменшення викидів парникових газів на території громади не менше ніж на 30% до 2030 року.

 

Вимоги до учасників конкурсу:

  • громада з фактичною кількістю населення не більше 150 тис. жителів, яка приєдналася, або планує приєднатися до Меморандуму про співпрацю в інноваційній та науково-виробничій сфері;
  • можливість надання не менше 50% від вартості проведення інвестиційних розрахунків SECAP в межах концепції залучення нових технологій, ефективного та ощадливого використання енергетичних ресурсів, надання якісних енергетичних послуг, підвищення енергетичної безпеки, захисту довкілля, тощо.

 

Кінцевий термін подачі заявок: 31 березня 2021 р. до 17 год. 00 хв.

 

Пріоритет буде надаватися новоствореним громадам, які мають готовність до просування партнерських проектів сталого розвитку в галузі:

  • енергобезпеки та диверсифікації джерел енергії, зменшення витрат енергоносіїв;
  • збереження довкілля, благоустрою територій;
  • організації партнерства «громада-бізнес-влада»;
  • стратегічного планування, комплексної оцінки середовища, адаптації та пом'якшення наслідків зміни клімату;
  • формування енергетичного бюджету громади;
  • впровадження комплексних заходів скорочення витрат бюджету.

 

Роботи по написанню SECAP виконуватимуть експерти – учасники проекту «Організація співпраці малих міст України, громадянського суспільства та експертного середовища у питаннях енергобезпеки».

 

Переможцям конкурсу будуть надані консультації та допомога в підготовці заявок на фінансування заходів, які увійдуть до розробленого SECAP.

 

Учасник конкурсу надає:

  • заповнену аплікаційну форму (формат Word) та її сканкопію з підписом Голови громади та печаткою (формат PDF);
  • лист на офіційному бланку з підтвердженням готовності профінансувати не менше 50% від вартості проведення інвестиційних розрахунків SECAP;
  • заповнену «Анкету для визначення рейтингу громади».

 

Всі матеріали просимо надсилати на е-пошту Фонду: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript

 

Замовити необхідні документи можна за тією ж адресою.